3 juli 2009

Haluu
Vaknade vid 1 av att jag hade skit ont i halsen och va jätte förkyld och nyste skit mycket. Men nu är det lite bättre, bellan har fixat värsta trningspasset för oss 2 idag så ska se om jag orkar åka dit och träna med henne. känner jag mig bättre så gör jag det, är fortfarande nysig och sånt jobbigt. Det är jag i ett nötskal ! förkyld 24/7 ! verkligen..jobbigt men sant :(
Har inget kul att berätta, eller joo det har jag visst ! Malin (saras syster) ska klippa mg på söndag :D wiiihii, det är absolut nödvändigt ! har hur slitet hår som helst, och jag hoppas inte jag behöver klippa så mycket..gillar att jag har låångt hår, det är ju därför jag kallas rapunsel  i laget ;) fast det smeknamnet som alla använder i laget är lurpan haha !

Så fin man kan vara ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0