4 - bilder finns i ett tidigare inlägg

Skumpartyt:
Först gick vi till torget, där va barcelona. Men först såg vi sergi och 2 till så vi ropade på dem. Men då gömmer sig sergi bakom en bil ? fatta vad sur jag blev ! Så då bestämde jag mig för att skita i honom, jag va skit sur. Men då började jag vara med adriel istället, så himla rolig människa! Han fick ett fint armbad som jag hade köpt lite senare under skumpartyt :) Linnea och jag köpte 3 mohitos var, det blev man lite pratglad av :D haha ! Efter ett tag så känner jag att nån kommer bakifrån och håller om mig. Så kollade jag bak och det va så klart sergi, då blev jag sur igen. Men sen pratade roza med honom och han hade tydligen bara skojat, men jag va faktiskt fortfarande lite sur på honom. Då gick ullis och arnau på promenad, men de ville att jag och sergi skulle följa med. Lite halvt sur gick jag med haha. Jag orkade inte gå, så vi satte oss på några bänkar. Just det, linnea och andres kom också med. Jag la mig på bänken i sergis knä, orkade inte sitta upp haha. Sen började linnea skrika på mig att jag skulle komma hela tiden, då blev sergi små sur för att jag skulle gå hela tiden..jag med för den delen ! Linnea ville gå tillbaka. Tillslut slutade jag lyssna på henne. Ullis följde med henne tillbaka men jag och sergi va kvar. Så strulade vi från att de gick till att ullis och arnau kom tillbaka, haha och det tog ett tag. Sen fick han ett armband av mig, ett jätte fint och han blev väldigt glad :)  Men sen gick vi tillbaka till alla andra och där va det skum fest !!! så sjuuuuuukt roligt, bästa nånsing ! Bilder har jag redan lagt upp så det finns inte så mycket mer att säga om det ! så jävla roligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0