5

Efter skumpartyt:
Sen skulle vi gå hem, men då ville sergi följa med mig och det fick han ju så klart. Alla andra hade gått före, men jag,sergi,linnea och david gick efter alla andra. David grät heeela vägen hem, för han såg linnea som hans syster, jätte sorligt. Det va sista kvällen så det va väldigt sorligt. Sergi sa hela tiden "don't cry" men det gick inte liksom. Jag va jätte ledsen. Sen när vi kom till skolan så ville vi sitta där ute lite, men vi fick inte ha några andra där för vakten. Då sa sergi nånting till vakten på spanska, så gick han med mig till ett ställe på skolgården. Så sa han : "This is the place for the first kiss" och fatta hur mycket jag grät då ! Så himla gulligt att han tänkte på det, att han tog tillbaka mig till det första stället som vi kysstes på. Så stod vi där båda två och grät..sen kysstes vi en sista gång och sen gick han.

Då gick jag in och tvättade av mig allt skum i handfaten. Efter ett tag kommer malin in och säger att sergi står utanför. Då går jag ut dit och så står han där med din matchtröja i handen. Så fick jag den av honom som ett minne. Han är så himla fin..en sån underbar kille. Omöjlig att hitta i sverige fan :'( Sen bestämde vi att jag skulle komma på morgonen till honom och säga hejdå en sista gång.


Min älsklingpälskling som jag saknar sjukt mycket :'( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0