.

Hola !
Igår vid typ 1 började simone och jag koppla in dvdn i tvn i vardagsrummet, men det va så mörkt så vi hittade inte vart man skulle stoppa in sladden. då hämtade vi min tv och kopplade in allt i den istället. Vi tog våra täcken och kuddar och låg å såg på sex and the city filmen. men jag fick så sjukt ont i huvudet så vi slutade titta vid typ 3 eller nåt.

Idag vet jag inte när jag gick upp, kommer inte ihåg..eller jo typ 2 tror jag. Då hade simone gjort lunch så vi satt i vardagsrummet och kollade på tv medans vi åt. Sen blev vi sugna på kakor så vi gjorde 1-2-3 kakor, fast vi åt degen hehe. godast så ;) jaa..efter det gjorde jag en rosett i simones hår, och hon har ganska kort hår men det funkade iaf ! men den blev ju ganska liten ;)
Sen gjorde jag en på mig själv som jag tänkte gå runt med idag, men den blev så himla konstig baktill så jag gjorde en boll på sidan av huvudet istället, blev bra det med. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag..ska till ikea efter 5 och köpa lite saker..här är min lista på saker jag behöver till mitt rum.

6 buntar galjar varav det är 4 st i en bunt. alltså ska jag köpa 24 galjar, vita !
 Nattduksbord
 Kanske en matta, men vet inte om det behövs..har så fint golv haha ;)
 Fotölj, har en på mitt rum men den vill simone ha, så jag vill ha en ny
 Tavlor och ramar

Kommentarer
Postat av: Sanne

Spännande :D Du får fota ditt rum sen igen när allt är klart :-)

2009-07-02 @ 17:26:22
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/
Postat av: Louise

jaa ska precis lägga upp de saker jag köpte :)

2009-07-02 @ 22:46:34
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0