Godnatt...snart

Okej I failed..jag gick inte alls och la mig. Precis när jag skulle stänga ner allting på datorn loggade adria in på msn och då va jag tvungen att prata med honom. Har inte gjort det på hela dagen. Sen blev jag pigg och började städa köket ! hahaha, såååå inte likt mig ?! Men det såg som sagt ut som ett bombnedslag så nu är det iaf städat, så slipper jag ta tag i det imorgon istället.

Imorgon blir jag själv igen..min syster jobbar ju, går upp halv 6 (!!) iih skulle aldrig orka det varje dag. Och så kommer hon hem på eftermiddagen, vid typ 5 eller nåt. Så då får jag roa mig själv om ingen annan vill hitta på något.

Just det ! Imorgon kommer ju hanna kanske hem. då ska vi fixa bellas present som hon ska få på lägret men jag säger inte vad det är för jag är inte helt 100 på om hon läser min blogg eller inte. Så jag håller mig på den säkra sidan ;)

Aja nu ska jag återgå till adriaaaa ! sen ska jag faktiskt sova..snart så ;) adios amigos !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0