Minnen från spanien-den bästa resan någonsin


I den här nessesären som jag köpte ligger några minnen från spanien-men de flesta finns på foton och i huvudet

Kortet man va tvungen att visa för att få komma in i skolan där vi bodde

Skit biljetten som tog oss hem :(

Biljetten som tog oss till spanien <3

Baksidan där alla skrev

Lite småpengar som blev över

Örhängen jag köpte

Mina älskade armband, gav ett till sergi och ett till adrial, sen gick ett sönder hon kusin :(

That's it ! Sen har jag ju sergis matchtröja, mamma vill att den ska tvättas. men neehedå den ska aldrig tvättas :) den luktar sergi så den ska vara kvar så ! sen fick jag en keps av nån i barca på invigningen också haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0