Nattblogg

Tjohejsan !
Här sitter jag på mitt rum med en påse chips brevid mig. Inte bra louise inte bra, men skit samma. jag kan få vara onyttig ;) De va inge vidare goda heller..äter bara för ätandets skull ;) haha. Men jag har så sjukt tråkigt ! Sen har jag ett glas ljummet vatten här..inte gott, fan inget smakar got just nu. Ett tecken på att jag borde sova ?
Jag har inte kunnat sova sen vi kom hit, eller jo första natten gick bra. Sen har en annan konstig och irriterande grej hänt varje dag ! Jag blöder näsblod en gång på dagen eller morgonen eller kvällen. lääskigt..nej men varje dag sen vi kom hit. Aja nu ska jag äta lite mera chips och dricka mitt äckliga vatten och sen är det nog dags att sova för lilla mig. Godnatt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0