nörd katter !!

Godmorgon !
Min natt/morgon har varit ett helvete rent sagt. Jag sov i mina föräldrars säng inatt, för dem är inte hemma och katterna kan typ inte sova om det inte är någon som ligger där. Så jag stängde dörrarna till sovrummet och somnade med katterna. Sen vaknade jag klockan halv 4 av att dem ville ut. Så jag släppte ut dem, men då börjar dem hoppa på dörren till mitt rum för att komma in där istället. Så jag fick springa upp jätte många gånger och ta ut dem från mitt rum. SKIT JOBBIGT !! Tillslut orkade jag inte med dem så jag la mig i mitt rum och somnade där.

Sen vaknar jag vid kanske 11 eller nåt av att dem hoppar på min dörr igen !! gaaah jag hatar dem ibland..låt mig sova !
Men nu är jag iaf uppe, sitter i vardagsrummet och ser lite halvt på tv. Adios amigos !

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sådär är mina katter hos pappa också.. allt man gör är att öppna dörrar för att dom aldrig kan bestämma sig, suck!

2009-07-31 @ 13:54:33
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0