Ont i nacken pga grönan ?

Idag vaknade jag vid 8, inte speciellt kul. Vid typ 12-1 gick jag upp och åt. Efter kanske nån timme åkte vi till ikea, jag köpte en svart rullgardin, för när solen går upp så blir det jätte ljust i mitt rum. Sen skulle jag köpa typ en liten hylla som man har foton på, men den fanns bara i svart för tillfället, jag ska ha en vit. Sen kollade jag på en stor spegel, men den va tydligen brun i ramen, men jag tyckte den va svart. Mörk mörk brun i så fall. Hade den vart svart hade jag köpt den. Men vi ska kolla på andra ställen efter spegel. Simone köpte en 160 säng, den ska komma runt 9 tror jag..när vi va klara åkte vi hem. Simone skulle åka till jobbet som började vid 5, borta i ringen. Så då följde jag med för att gå runt där en snabbis, det är ju bara en station bort vilket är sköönt. Där köpte jag vaxremsor och ett par solglasögon. Solglasögonen köpte jag bara för att liksom. Mina förra gick sönder och jag åker till spanien på fredag så då måste jag ha ett par. Så nu är mina pengar slut..inte kul. Och får ju inga pengar på sommaren eftersom att studiebidraget inte kommer på sommarlovet..men ska nog få av mamma och pappa tror jag. Aja, idag har jag iaf väldigt ont i nacken !

Imorgon ska jag golfa med pappa vid typ 10 eller nåt, kuuuuul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0