Salinas kom till sverige !

Hola !

Kom nyss hem, eller för typ 20 minuter sen. Jag har varit hos tobbe och jennifer, eller tobbe va ute på krogen så jag va med jennifer. Hon mötte mig vid tuben och så gick vi till en videobutik. Där hyrde vi "bröllopsduellen" som jag har sett men den är bra så ville se den igen och "not another teenage movie" som hon hade sett innan. Sen gick vi till ica och köpte 2 påsar chips, cola, creamfraish (hjälp stavning) och ben&jerrys. Efter det gick vi hem och såg på filmerna. Smarta jennifer gjorde egen dipp med creamfraishen och grillkrydda, skit bra ju ! Efter filmerna spelade vi guitar hero med gitarr och trummor. Trummorna va skit svåra (!)
Vid 20 över 1 gick vi till tuben men missade den precis..då fick vi vänta på nästa som kom efter 26 minuter, yäy !

Och nu sitter jag hemma på mitt rum..borde väl sova men orkar inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0