Stan

Va ju inne i stan med marina idag, mamma kom på den smarta idén att jag kunde föra över lite pengar från mitt sparkonto till kortet. så satte över 600 :- så jag kunde shoppa lite ;) Vi gick in på beyond retro och testade skit roliga kläder ;D kul kul. Sen gick vi runt inne i stan och i alla konstiga läskiga affärer som marina vill gå till. Jag testade bla en keps ! yeeah jag jag passade i den tycker jag. Men de jag testade va det lite för mycket saker på..en massa mönster och sånt fult. Men en va fin, blå/svart rutig typ..låter fult men den va faktiskt ganska snygg. Men jag köpte den inte..får bli nån annan gång, för en keps ska jag ha ;) Och när jag snackar om kepsar så är det inte vanliga jag pratar om, utan en speciell modell vill jag ha.




Så vad tycks ? haha !


Jag är cooling jag vet !

Kommentarer
Postat av: Moster Sara

Jag har faktiskt en sån där kjol. Den kostade sjuhundra och jag har aldrig använt den :/

2009-07-13 @ 19:42:43
Postat av: Anonym

Ge mig kepsen ;O

2009-07-13 @ 22:03:34
Postat av: Louise

haha men nödvändigt köp då ;D

2009-07-27 @ 23:57:31
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0