tjuhuuu

Hola !
Sara gick precis hem och nu sitter jag och äter.
Först åkte vi till skanstull och träffade hennes farmor där hon jobbar. Vi fick pengar till donken, så vi satt och hade det lite kul när vi åt, jag skrattade åt allt och alla ! Skit kul. Sen la sara ner en cheeseburgare i väskan som hon skulle ge till hennes farmor, men när vi kom tillbaka till henne så va den borta. hahaha ! hon hade tappat den !
Efter ett tag promenerade vi hem från ringen till mig. Väl hemma så såg vi på this is england och åt chips med dipp som vi gjorde smart nog av gräddfil och grillkrydda. Idén är snodd från jennifer,hihi bus.

Ikväll blir det ensamt för mamma och pappa har åkt till gbg, kommer hem på lördag. Och simone är hos några kompisar, lär väl komma hem sent ikväll eller i natt nån gång. Men jag klarar mig ! haha ;) Adios amigos !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Busig du är då =P

Har du This is Egnland?

Trevligt med Göteborg, men dom hälsade inte på mig :(

2009-07-29 @ 22:21:03
Postat av: Anonym

Jag hoppas föresten att bebisarna är hemma ;O

2009-07-29 @ 22:21:42
Postat av: Louise

Japp det har jag och det klart bebisarna är hemma !

2009-07-29 @ 22:25:50
URL: http://friibergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååh när vill du titta på den med mig eller låna ut den till mig? =P

Vilken tur :)

2009-07-29 @ 22:33:21
Postat av: Louise

fråga simone, hennes film ;)

2009-07-29 @ 23:05:36
URL: http://friibergs.blogg.se/
Postat av: Jennifer

oj är det Simones...

Njae ja får se kanske vågar fråga henne någon gång =P

2009-07-30 @ 13:24:28
URL: http://bonnlurk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0