Tråkigt

Hola !
Jag börjar bli lite rastlös av att sitta hemma själv..men ingen är hemma tror jag, så har ingen att va med. stackas mig.
Jag bytte iaf precis om, men det verkar inte vara så fint väder idag..så min klänning passar nog inte direkt vädret. Men jaja ska jag gå ut så får jag väl byta om igen då.



Mina fina tofflor som jag gjorde på slöjden i skolan, Haha och de hette "festtofflor" inte mycke party över de här gråa sockorna. Men sköna är dem !

Bra hårdag idag känner jag, toffs får funka..

Kommentarer
Postat av: Cia Zikoria

samma här, ingen är hemma! :O vart fasen är alla?!

grymt tuffa tofflor! ser sjukt bekväma ut =)

2009-07-30 @ 15:10:16
URL: http://fica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0