Spanien va otroligt roligt !

Hola jag är tillbaka !

Jag började skriva om min resa det va för typ en timme sen och jag är fortfarade inte klar så jag orkar inte fortsätta, har varken lust eller ork. Men här är en liiiten den al min resa till spanien, resten kommer när jag orkar och med lite mer detaljer ;)

Det här har jag hunnit göra under min resa i spanien +  en massa andra saker

- kommit till en sunkig skola och tyckt att allt va skit
- Badat i havet och träffade barcelona killarna
- Tränat i hallen med ett annat lag
- Somnat hel svettig pga ett sjukt varmt rum


- Ätit frukost som bestod av en jätte äcklig vaniljdricka, 5 mariekex, en typ sockerkaka med en massa socker på och en annanas dricka
- spelat handboll och fick reda på att domarna va helt sjuka i huvudet haha ! Helt sinnessjukt faktisk
- va på invigning på kvällen, då va vi med barcelona killarna, sjuuuuukt kul !!


- Träffade barcelona på kvällen och hade det riktigt kul, lärde mig allas namn och hade det allmänt roligt, sen jagade några stora killar oss som tydligen hade knivar, skit läskigt. Efter det följde barcelona oss hem, eller en del av dem. De flesta va typ skit rädda, haha. Då va klockan kanske 1 eller nåt.  

- Vi va på "torget" där det va miss torrellando tävlingen. och julia vann !!!! :D Helt sjukt roligt ! Efter det va jag hes som fan för vi skrek så mycket
- Sen gick jag och Linnea t iväg med sergi och raul. Hon gick med raul och jag med sergi. Vi gick till "vår" skola och satt där. Sen skulle de gå så vi följde med dem till deras skola och gick hem sen. Så hade tydligen alla i vårat lag letat efter oss..de va lite sura, eller snarare oroliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0