Ledsen för dålig uppdatering, men har vart upptagen ;)


Igår åkte jag till aspudden, hem till malin. Där va hon och saras farmor som också klipptes, hon är skit rolig ! Där klippte malin mig och jag är nöjd, blev väldigt bra. Hon klippte 5 cm, snelugg, uppklippt och tunnade ut håret, allt det för 100 :- billigt billigt. Efter det åkte jag till t-centralen och tog bussen därifrån till gröna lund. Där mötte jag simone och noah. Vi gick först och åt mat, sen åkte vi en massa grejer. Efter en stund ville noah och simone åka insane men jag vågade inte..haha fegis. Då fick jag vänta i 40 (!!) minuter. skit jobbigt. Men sen tvingade de upp mig när det knappt va nån kö på insane. Den va skit läskig och rolig ! åkte den flera gånger, riktigt läskigt ! Noah vann en sån där stooor choklad, på andra försöket. Grönan stängde klockan 10 så då åkte vi en sista grej och sen satte vi oss och åt donuts, mums :) Sen tog vi bussen till t-centralen och åkte därifrån hem.

När jag kom hem va jag skit trött för jag somnade vid typ 5-6 natten innan och så blev jag väckt halv 11 av sara. Så då la jag mig i sängen med choklad,läsk och en film. Somnade vid typ halv 2, så det va skönt.


Klippte snelugg men kan ha hel om jag känner för det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0