-

Idag hade jag lite sovmorgon, wiie. Hade samling 11, så åkte hemifrån 10. Vi mötte GT/76 i kvartsfinalen, det var sjukt jobbigt att stå på bänken i slutet ! det var för spännande och jobbigt att se på. Det blev lika, men eftersom att ett lag måste vinna för att kunna gå vidare till semifinalen så blev det första målet vinner. och jag HATAR det ! Det är så jobbigt.
Och då hände det värsta som kan hända i sista målet vinner ! Det andra laget får straff. Jag kunde knappt kolla, va för jobbigt. De gjorde mål och gick vidare till semi "/ fyfan för att förlora så, wuäääh för det !

Senare på dagen åkte jag mamma och pappa till golfen. Där övade vi på att putta, sen gjorde mamma och jag teoriprovet man måste klara för att få grönt kort. Båda klarade det, det var två prov. Jag fick 21/15 (hade glömt att svara på en fråga också) på det första och 24/25 på det andra. så det var godkänt ! Sen övade på på ranchen, det gick as dåligt och jag tappade snabbt tålamodet. Sen chippade vi, gick inge vidare. Men sen chippade vi över sandbunkern och gjorde slag från bunkern, det va kul och gick väldigt bra. Jag är bääst på bukerslag :)

Malin skrev igår att hon ville att jag skulle komma till rävudden ikväll. skulle ta med mig några kompisar, så hade hon sagt till en massa folk att komma dit. Ville göra det, men ändå inte, jag va skit trött. Så jag skippade det.

Nu sitter jag iaf hemma och lyssnar på låten i det tidigare inlägget, såååå bra jag är kääär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0