Balen 2009

Balen igår var helt sjuuuukt rolig !!
Först åkte jag och simone in till stan och jag köpte lösnaglar och skit snygga skor. Sen fixade jag mig hos sara, sen gick vi till mig och fortsatte fixa oss. när vi var klara gick vi ut och mötte amanda och rebecca. Vi mötte sigge,william,ludde,adam och ted i tp, alla utom rebecca fick en blomma haha !

när vi kom till skolan gick vi in och tog ett foto, sen gick man runt lite. till middag fick vi kycklingbröst med soltorkadetomater och mozzarella men tzatziki, nån annan sås och ungsrostade potatisar. Det var gott ! sen fick vi lakrits pannacotta med nån god sås.

EFter en lång stund började det roliga !! alla gick in till aulan där det spelades en massa musik och va discoljus. jag och några tog av oss skorna för man fick för ont i fötterna annars. så spelade ted,alfred,sakarias och rasmus, skit bra ! sen gick vi hem strax efter 12. det var så j'äääävla kul !!! ville inte att det skulle ta slut, för alla dansade runt övedrallt och hade så sjukt roligt ! En perfekt avslutning med 9orna !

Bilder kommer senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0