En jobbigt lång lista..nej jag kan inte sova

Är alltid mig själv? japp
Får folk att skratta? självklart :D
Dömer folk efter deras yttre? hehe aarå ibland så
Tänker på miljön? fy på mig, nej det gör jag inte
Stänger av mobilen på bio? ljudlöst
Kysser med öppna ögon? nope
Borstar tänderna morgon och kväll? duktig är man
Duschar varje dag? näe
Bevarar hemligheter? beror på
Är kär? lite smått tyvärr
Anser mig vara lycklig? joorå
Skulle kunna vika ut mig för pengar? beror på hur mycket man ska visa o hur mycket pengar det handlar om
Noppar ögonbrynen? japp
Har somnat på biografen? haha näe
Har snackat skit om en nuvarande nära vän? tyvärr, men det har nog de flesta gjort
Har kallat en lärare hora/bög/liknande? inte så att han/hon hört det
Har smygit ut mitt i natten då föräldrarna sovit? nepp
Har kissat på mig i tonåren? haha näe
Har spenderat över 3.000 kr på en dag? nee
Har jobbat svart? nope
Känner mig osynlig? näe här tar man plats
Gillar en av mina föräldrar/syskon mer än den andre? vet inte, kanske lite
Blir åksjuk (buss/tåg/båt/bil/flygplan/nöjesfält)? nee
Röker? nepp
Snusar? nej
Dricker alkohol varje vecka? nope
Äter godis/snabbmat flera gånger i veckan? händer
Har bantat? nope
Tränar? yes box
Läser andras bloggar? såklat
Har busringt? aa
Har åkt luftballong? neej
Äger ett par gladiatorsandaler? nepp
Äger ett par Converse? nope
Äger 10cm-klackskor eller högre? jao
Äger en högmidjad kjol? ja
Äger en jeansjacka? ja
Äger en skinnjacka? nepp
Äger en väst? ja
Använder string? oftast
Använder p-piller? nope
Använder foundation? ibland så
Solar solarium? neej
Kan tänka dig skönhetsoperera dig i framtiden? nepp, inget jag har funderat på
Skulle kunna ha 7 barn? usch nej
Lyssnar på rnb? japp
Lyssnar på house? japp
Lyssnar på rock? japp
Lyssnar på pop? japp
Lyssnar på klassisk musik? haha näe
Lyssnar på reggae? nää
Har lekt Sanning elelr konsekvens? självklart
Lekt Jag-har-aldrig? ja
Lekt Ryska posten? ja
Lekt Heta-stolen? vet inte, kanske känner igen namnet men det ringer ingen klocka
Vilken av de är roligast? alla :D
Skrattar åt mina egna skämt? alltid
Skrattar när någon ramlar? aa
Gråter till filmer? oftast inte
Gråter när någon påpekar ditt utseende negativt? näe
Skriker när du bryter en nagel? neje
Använder hårspray? nope
Har snott någons pojkvän? nää
Gillar att göra folk avundsjukna? ibland så
Utnyttjar någon dagligen? näe
Har fjäskat för att få bättre betyg? nope
Haft sexuella fantasier om någon som är 40+? hahaha näe
Haft sex med ett ex? nepp
Prenumererar på någon tidning? nopp
Läser böcker ofta? aldrig
Läser snabbt? hyfsat
Äter snabbt? olika
Går på toaletten mer än 5 gånger på en dag? vet inte, räknar inte direkt
Föredrar guld före silver? aa
Har vunnit en medalj/pokal? såklat jag har
Har kvar en vän sedan dagis? näe
Har kvar något från ett gammalt förhållande? nepp
Skickar över 100 sms per dag? nee
Får över 100 sms på en dag? nee
Har färgat håret? japp
Använder glasögon/linser? nee
Tycker att din killkompis är attraktiv? beror på vem ;)
Vill ha någon du inte kan få? aa
Väljer utekväll före hemmakväll? beror på
Avundas/beundrar/ser upp till någon du egentligen hatar? neej
Skulle vilja be om ursäkt men vågar inte/det har gått för lång tid? näe
Är nöjd med hur du ser ut? för det mesta
Skulle vilja vara äldre/yngre? både och :P
Känner en knarkare? inte vad jag vet
Känner en alkoholist? nepp
Känner en aids-drabbad? nope
Känner någon som har cancer? nepp
Känner någon som suttit inne? näe
Känner en homosexuell? japp
Känner en som bytt kön? aa, eller snart
Tänder på parfym? killparfym <3
Tänder på muskler? jadå men inte överdrivet
Tänder på långhåriga killar? beror på vad långt är...lagpom är bäst ;)
Tänder på taturerade/piercade killar? beror på
Tänder på blondiner? helst brunett
Tänder på hängbrallor? funkar väl
Tänder på bruna ögon? blåa är finare
Tänder på fotbollskillar? neej skateare !! :D
Tänder på dansare? nää
Tänder på mörkhyade? beror ju på
Tänder på mulatter? beror ju på
Tänder på asiater? beror ju på
Tänder på matlagningskunniga killar? vet inte, men det är väl bra att kunna laga mat ?
Har nätshoppat? japp
Har flyttat? jao, en gång till snart
Har testat droger? nope
Har försökt begå självmord? neje
Gör allt för att få uppmärksamhet & blickar? näe men vem vill inte ha uppmärksamhet ?
Har bra betyg? jaa det tycker jag
Är blyg? nepp
Är bra på att passa tider? aarå
Har ett gott minne? nae
Är stolt över dig själv? vet inte haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0