.

Gick och la mig vid typ halv 3 igår, va inte trött. då satte jag på bert på dvdn, men jag somnade mitt i ;)
Simone väckte mig imorse och ville in till stan. Inne i stan provade jag den där kjolen jag la upp förut, från gina tricot. Men den hade tappat en knapp och så va den lite för liten. det fanns inga andra, alla va trasiga. Provade skärpet som jag la upp också, den va snygg, men orkade inte köpa den.

Efter stan så åkte vi till skanstull och gick till mammas jobb, dagis. där fick vi glass och massa jordgubbar ! mums :) Efter typ en timme åkte vi hem. Imorgon ska jag åka hemifrån klockan halv 7 (!!) ska till mormor över midsommar, ska jobba i parken, väldigt roligt faktiskt :) så det blir inge bloggande imorgon alltså, kommer med fina bilder på lördag ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0