får du vara uppe så här dags?

Nu börjar loppanlus bli lite trött..efter en heldag med golf blir man trött. Sen har jag spelat sönder Justin Drew Bieber...gaah ! skulle kunna lägga upp hur många klipp som helst med honom, men det gör jag inte >:)
Det skulle bara bli tråkigt, eller nae det skulle det inte alls bli (a) I vilket fall som helst så gör jag inte det, busunge.

Jaja nu borde jag väl dra mig åt sova hållet, om jag orkar..har ingen lust. Imorgon ska jag försöka ragga upp nån som vill till stan, men jag har vääärsta dilemmat här ! Jag får ju studiebidrag from nu, nooooo ! jävla skit att man ska vara född i maj, då får man ju inga pengar på hela sommarlovet ! och jag har inget sommarjobb, får se hur den här sommarn blir då ;) jag vill helst inte vara pank hela sommaren...fuck studiebidrag, ge mig barnbidrag, jag är fortfarande ett barn (a)


Bowlingdagen med klassen. Den stora frågan är : hur långt bak kan man armen med bowlingklotet i haden ?
Om du frågar mig så är svaret : låååångt

Kommentarer
Postat av: Nanna

:O ser ut som ngn kastat ett klot på dej bakifrån xD man ser inte ens din arm! :O xD

2009-06-21 @ 00:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0