feeling hot hot hot

Är det bara på min dator som bokstäverna är stora på bloggen ? För det ser sjukt fult ut...

Har vart jobbigt varmt idag, phuu ! Nej,nej jag ska inte klaga på sånt fint väder. Det här hände idag:
1. förbättrade min profil på matten, fick ta bort 2 saker, alltså har jag bara 2 av 24 kvar ! sjukt jävla brao
2. fick sluta väldigt tidigt på engelskan, + att vi slipper engelskan imorgon för jag är klar med allt = sovmorgon !!
3. planerade allt vi ska baka på torsdag på franskan, rebecca och jag ska göra choklad fondy eller vad det nu heter och typ tarte aux trisse eller vad det nu hette, typ bakelser.
4. gjorde klart muntliga nationella i franska, gick dåligt för både mig och rebecca
5. hade kokduellen på hkk, jag,sara,adam och sigge gjorde mat paj, blev himla god ! det fanns en massa ingredienser att välja bland, sen fick man göra vad man ville.

Efter det gick jag hem och det var vaaaaaarmt !! ska träna om ett tag, hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0