för mycket sol ibland, men jag ska inte klaga på fint väder...nejnej

Hej solen !

Gick upp vid typ 11 idag igen, satte direkt på mig bikini och tog med mig handdukar,solglasögon,kamera,mobil,hörlurar,bok och vattenspruta ut till uteplatsen där solen steeeker. Jag la mig i gräset och hade det varmt och skönt. Fast sen blev det för varmt så jag gick in och åt lite frukost. Nu orkar jag inte va ute, just nu iaf. Så jag sitter inne vid tvn och har det skönt :) idag ska jag ta vaccin mot fästingar, vet inte när :S sen vid 7 ska jag träna med bella och issa vid personne. Har inget roligt att skriva om så här tidigt på dagen (a)

Efter ett tag blev det bråk om bästa skuggplatsen



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0