holaaa

Tjuuba !
Idag gick jag upp vid typ kvart i 7, klockan 8 var vi på gubbängsfältet där eken cup spelas. Vi spelade 2 matcher, sen kollade vi på simones knattelag där klara och tindra också va med (två tjejer som spelar i mitt knattelag egentligen) de vann med typ 15-0 ! duktiga är de :) efter vi hade spelat klart våra matcher fick vi muffins,kakor och coca cola och så fick vi nåt informations papper om spanien resan. efter det åkte vi hem och duschade, så åkte vi direkt till golfbanan och spelade en 9 håls bana. det gick skit bra ett tag ! jag är så duktig så ;)

Fick världens lårkaka på matchen idag ! fyfan vad det gör ont, gör skit ont när jag går ! tog voltaren på benet så ska se hur det känns om ett tag. nu orkar jag inte skriva mer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0