i'm not moving.....yeeeeah

Försov mig idag, sen ha rjag varit ett riktigt utsatt barn idag..! Jag gick till christoffer,ted och louie och va lite rolig ;) då börjar det putta mig ( asså på skoj ) så står de runt mig och puttar mig fram och tillbaka, haha hel knäppa killar. sen gör det en annan sak ! de börjar jaga mig och lyfter mig, två i benen och en i armarna, så kastar de upp mig i luften !! hahah !! Sen har alla killar vart på mig idag, fast det är faktiskt roligt. jag är den utsatta för killarna..!
Fick veta mitt slutbetyg i engelska, VG, har alltså inte höjt mig tyvärr. Sen hade vi 2 personer som snackade om en massa saker. så pratade vi om transexuella personer. då tycker william och amanda att att transexuella är psykiskt sjuka (?!) för att de tror att de är något som de inte är. jag sa ingenting men blev jävligt irriterad, för min släkting är transexuell och är inte i närheten av att vara psykiskt sjuk ! och att amanda sa det, gjorde mig jävligt irriterad ! Tänk innan ni öppnar munnen tack.
Sen bakade vi på franskan, glömde kameran hemma så kunde inte fota..jag gjorde tarte aux pommes (äppelpaj) nellie och linnéa gjorde croissanter med nutella och fondu, det skulle ag ha gjort men jag hade inte tid eftersom att jag va själv, rebecca är sjuk..stina,emelie och rebecca g gjorde glass i ugn, kommer inte ihåg vad det hette. det var maräng över en massa glass som stäldes i ugnen, glassen var fortfarande kall :O cooligt, och skit gott ! sen åt vi en massa andra saker också, orkar inte berätta allt, men det va skit gott !

Kommentarer
Postat av: Sanne

Nej gud nej, man är verkligen inte psykiskt sjuk.. usch vad hemskt och tråkigt att dom tycker och säger så :( men det är bara för att dom inte har koll på det i verkligheten..

2009-06-04 @ 22:51:07
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/
Postat av: Louise

jepp :P

2009-06-05 @ 14:45:07
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0