Love it !

Hde sovmorgon idag, sen var det konsert vid 12.10 för mellanstadiet. det gick bra och var roligt ! efter det var det lärar match, lärarna mot 9orna, fadt det regnade så mycket så jag och malin gick in och satt i fönsterna i so salen och tittade därifrån. vet inte hur matchen slutade, men när jag gick stod det 2-0 till lärarna. då gick jag till bilden och gjorde klart min bild, blev inge bra men jag ville bara bli klar för de sätter ju betygen den här veckan...klockan 6 ska jag vara i skolan och klockan 7 börjar den andra konserten, ska ta kort när jag inte ska sjunga som jag nog lägger upp sen :) ska filma när ted,sakarias,alfred och rasmus spelar, de är så jävla bra !! jag blir så glad när jag hör de spela :D
man ska ha svarta kläder så så här såg jag ut under dagen.

Så här ser jag ut nu, fortfarande svart till konserten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0