Nu ska jag sova, men först en tråkig lista för att jag har tråk

KÄRLEK

Du är kär nu -  njae

Du har sårat nån så de börjat gråta - Jag tror inte det, inte vad jag vet iaf
Nån har sårat dig så du börjat gråta -  jaa tyvärr
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nope

Du har haft ett förhållande som varade över ett år - neje

Du har haft ett förhållande som varade över två år - antagligen inte, om man ser svaren på frågorna över ;)


ÄRLIGHET


Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Si si

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - inte vad jag kommer på just nu

Jag har smygit ut utan lov - nope, duktig flicka

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - aarå

Jag har en hemlighet som ingen vet - jaao det har vi alla ;)

Jag har fuskat i ett spel - såklat inte (a)

Jag har struntat i ett prov - nono


DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - joorå

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - händer väl ibland

Jag kan svälja piller - nää, eller bara mina små allergipiller

Jag har tagit mediciner mot depression - nae

Jag har anorexi och/eller bulimi - nope

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det  - det tror jag inte

Jag har vaknat gråtande - inte vad jag kommer ihåg

Jag har somnat gråtande - vem har inte ?

DÖDEN

Jag hatar begravningar - jaa ?

Jag har sett någon dö - Neej som tur är

Någon nära till mig har försökt begå självmord - inte vad jag vet om

Någon nära till mig har begått självmord - nee


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - hahaha aarå

Jag har sett en fallande stjärna - nöö :(

Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - koorv

Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - såklat >:) busunge

Har sparkat en kille mellan benen - haha aarå

Har hoppat fallskärm från ett flygplan - varje torsdag

Har lekt sanning eller konsekvens - klart !

Druckit en hel liter mjölk på en timme - neje..usch det kan inte va gott

Jag har medverkat i en teater - japp :D love it !

Du har fångat en snöflinga med tungan - många snöflingor:)

Jag har suttit på ett tak på natten - näe

Jag har aprillat någon - såklat >:)

Jag har åkt taxi - jaop

Jag har ätit sushi - usch nej

Jag har åkt snowboard - nöö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0