"och på tal om mörka ögonbryn, jag träffade Seth igår" (!!!)

Hola amigos !
Kom hem för ett tag sen, va ju ute med simone. Först gick vi till donken och satt där ganska länge och simone fick till världens övergång !! "och på tal om mörka ögonbryn, jag träffade Seth igår" hahaha fan va jag skratta ! ganska internt  om man säger så..haha men det va sjukt kul ! efter det gick vi till presonne, därefter till sallamanderparken. där spådde jag simone lite, skoj skoj. Sen gick vi hemåt.

En ganska intressant grej som sara sa nyss va att hon hade en snygg kille som hon tyckte jag skulle "datea", hon hade visat mig på facebook och han tyckte jag va söt. Men det finns en grej, hon sa att han va 20...mjaa min storebror är 20..känns ju sådär..sen kom det fram att han va 22-23 och det va ju lite sådär va..sen en annan sak, han ser ut som toby hahaha ! Nej jag va lite elak faktiskt..men jaja, 22-23, nothing for me ;)



Kolla jag har blivit brun ! *hosthost* röd...och det där är min rygg från bikiniöverdelen om det är så svårt

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* tackk :D

2009-06-24 @ 05:46:31
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: friberg

är redigt stolt över den övergången

2009-06-24 @ 23:44:42
Postat av: Louise

det borde du vara !

2009-06-24 @ 23:50:40
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0