Skit naglar !

Usch usch usch för mina naglar just nu !
Förut hade jag fina naglar, hade alltid långa och fina, men sen hade jag ju lösnaglar på balen.
Då var de ju jätte fina, men sen har jag ju spelat handboll hela helgen - i lera. Leran har hamnat under naglarna, och det var omöjligt att få bort när jag hade lösnaglar. Det gick helt enkelt inte. Så jag har alltså gått runt med skitiga naglar i helgen, haha inte snyggt. Fast det såg man ju knappt eftersom att jag hade lösnaglar, menmen, idag tog jag iaf bort lösnaglarna för det kändes så himla ofräsht att gå runt med lera under naglarna ! Det gick ju bra till en början, men det var en nagel som helt enkelt inte ville bort ! haha så den fick jag kämpa hårt med, men nu är alla borta !

Jag var ju tvungen att klippa ner mina naglar när jag satte på lösnaglarna, så nu har jag korta fula slitna och smutsiga äckelnaglar ! inte okej :(







Bild 1: Slitna fula naglar
Bild 2: Slitna fula naglar med vaselin på, haha såg liiiiite finare ut iaf
Bild 3: Tröjan jag fick av mamma och pappa igår

Kommentarer
Postat av: Jag

Snygg tröjan ;)

2009-06-15 @ 18:35:31
Postat av: Sanne

Åh vilken fin tröja :D vad kul.. jag vill ha en där det står Amerikansk Fotboll ;-) haha

2009-06-15 @ 23:10:51
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0