Snabbis från min dag

Är hos min kusin nu, hon duschar så då passar jag på att skriva lite :)
Hemma har jag en massa bilder fråm den sista dagen med klassen, fikat och avslutningen som jag lägger upp sen.
Den sista dagen med klassen kändes lite konstig, alla städade och lämnade motvilligt ifrån sin sin skåpsnyckel..sen tittade vi på två simpsons avsnitt som alla har sett 20 000 gånger. Alla satt typ och gav varandra massage, mysigt mysigt !

På fikat var det trevlans, sjukt mycket fika fanns det och vi fick diplom. det roliga var att alla var individuella, så ingen fick samma som någon. jag fick "klassens solstråle" för att jag tydligen alltid är glad :D Man hade skrivit bra saker om varandra tidigare, + några lärare. och det som var gemensamt för mig var att alla hade skrivit att jag alltid är glad :D amand afick "klassens modemedvetna", rebecca fick "klassens talare" och sara fick "klassens fniss" :D

Avslutningen var rolig, fredrik var där "/ vi sjöng i kören och det var kul, sen fick vi gå upp för att få våra betyg. efter det ställde alla lärare sig på en rad, så fick 9orna säga hejdå för sista gången
:( jätte sorligt, en del grät. Sen fick vi en cd med nånting, har inte kollat på den än. och så fick vi ett papper där det stod alla bra saker som klassen hade sagt om mig. haha den bästa var nog " du är smartare än dina kompisar " hahaha sköning som skrev den ! sen fick jag : snäll,söt,rolig,snygg,bästis,stick med pennor haha ! och en massa andra saker ! så det var väldigt roligt :D

Efter det var jag på ganska dåligt humlr, kände mig ledsen över att sluta och jag fick aldrig riktigt säga hejdå till mina klass kompisar :(

Skriver mer imorgon då bilder kommer, pusshej sommarlovs tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0