sooool love it !

Idag var jag duktig och gick upp vid 11. Jag åt frukost och sen bytte jag till bikini och satte mig med simone på uteplatsen för att sola. Men jag hann knappt sätta mig ner innan sara undrade om jag ville till presonne. Såklat jag ville, så jag åkte dit, där va amanda,sara,rebecca och jessica + starke och albin en bit bort. Vi solade och lyssnade på musik, häärligt ! Efter ett tag gick vi till poolen och satte oss på kanten, vattnet va kallt så jag ville inte bada. bara doppa fötterna. EFter en stund gick jessica,amanda och sara tillbaka till våran "sol plats" men jag och rebecca va kvar. DÅ kommer starke och albin och försöker putta i oss, rebecca lyckades hamna i vattnet men inte jag ;) fast efter ett tag kastade de i mig..usch kallt vatten. Så då badade vi lite med dem och gick sen upp igen.

Vid 3 åkte vi hem, så åt jag lunch och melooon. Sen mötte jag issa i hornstull så åkte vi till tcentralen, vi gick lite i affärer och jag fick en himla lust att köpa en massa bikinis !! men hade glömt pengarna hemma "/ klant ! Sen mötte vi thilde och hanna så åkte vi tillsammans till karlberg där vi skulle träna. Vi tränade på en sån där militärhinderbana. det va kul faktiskt ! men läskigt att hoppa ner från höga höjder, lite halvt höjdrädd.

Men nu ska jag gå med syster till donken och äta glass ;) pusshej !


Griiiisnäsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0