Tjulahula

Hola amigos !
Idag tränade vi i en bastu...så fort jag kom in i hallen så blev det sjuuuuuuuuuuukt varmt ! helt otroligt äckligt varmt. och där skulle vi träna i 2 timmar liksom..fyfan. Träningen gick bra trotts värmen. fysen var sjukt jävla jobbig, men vi klarade såklart av det.
När jag kom hem smörjde jag in min vad med "ice power" för jag hade så ont, ska göra det strax igen för det gick ju bort när jag duschade. ice power kan man ta där man har ont så kyler det ner det onda, väldigt skönt faktiskt. det är en gel och luktar som en väldigt stark tandkräm, mums.

Ser på prodject runway nu, ska bara vänta på att pausen ska ta slut, dags att byta om och fixa med ice power idag. baaaaj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0