love it ! Hate it !

Heej bebisar.
Kom på en sak nu, som jag iof har vetat ett tag. men iaf, när vi flyttar så kommer jag endast ha kanal 1 2 4 och barnkanalen ! gaaah, hur ska jag klara mig ? eller asså jag kommer bara ha de kanalerna på mitt rum, inte i vardagsrummet. Men hallå ? jag lever på min tv typ, jag vill inte ha skogskanaler...blää.

och sen har jag upptäckt en till sak. Jag är ju kanal 5 3 och mtv nörd, ibland 6an också. och jag har alltid fastnat för pogram som tex A shot at love with tila tequila (mtv) momma's boys (3) the bachelor (5) the bachelorette (5) och massa sånna där "dating pogram" Älskar sånt ! Sen gillar jag top model (3) project runway !! (3) Stylista (3) alltså gillar jag program som folk tävlar om nånting. På de första programen jag nämnde tävlar de om någons kärlek, det är sååå kul, haha ! och sen är det nånting man vill bli, modell eller designer. Jag kommer inte klara mig utan sånna program !

Jag tänker heller inte sitta i vardagsrummet och se på tv hela dagarna, för det finns andra i min familj, och ingen vill se på det jag vill titta på. Alla har tv på sitt rum, men bara de bra kanalerna i vardagsrummet. Så nu ska jag se så mycket på mina favorit program som möjligt, flyttar ju på tisdag nästa vecka.

Och när jag ändå är inne på bra program så börjar ju momma's boys klockan 8 ;) satt som fastklistrad hela dagen igår medans jag packade, de visade en massa på raken, love it !

Här är alla program med tiden (de som sänds nu dvs) Rätta mig om det står fel någonstans ;)


Project runway - kanal 3, går inte längre..to bad

Top model - kanal 3, går inte längre

The the bachelorette - kanal 5, går inte just nu tror jag
 
Momma's boys - kanal 3 klockan 20:00
 
A shot at love with tila tequila - mtv, går inte längre
 
Stylista - kanal 3, söndagar klockan 18:00

the bachelor - kanal 5, går inte längre så vitt jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0