midsommar

Igår:
Gick upp strax innan 6 och åkte till mormor. När jag kom dit gick jag på promenad med deras hund och sen åt jag frukost igen. Vid 10 va vi i nävekvarn i parken och började trixa med midsommarstången. Sen fick vi fika, efter det fixade vi i lotterierna med alla priser. Efter ett tag åt vi lunch, och efter det började vi jobba på rikitgt, då alla kom. Jag hjälpte noah i godiskiosken, sen fick jag hjälpa de i lotteriet för det räknade fel med pengar och sånt. sen fixade jag med flyers på bilarna och hämta brickor som folk hade lämnat utomhus. och så gjorde jag det som folk sa till mig att göra, små saker liksom. Det va väldigt kul, och varmt. Sen åkte vi hem vid 6 tiden, då fick vi med oss bakelser som vi åt i bilen på väg hem. Väl hemma började jag spela the sims 3 som noah har, skiiit dålig grafik ! 1000 gånger sämre än 2an, konstigt. Sen störde jag mig väldigt mycket på att man inte kan flytta åt sidan, alltså när man drar pilen till sidan av skärmen så brukar ju bilden flytta på sig i the sims2, men det går inte pi 3an. dåligt förklarat kanske..hehe. Fast de sakerna man kan göra är roligare än 2an, så den har många fördelar och många nackdelar helt enkelt.
Sen gick vi ut till en grekisk resrurang och åt middag, sen gick vi hem igen och fortsatte med the sims 3 och en massa godis ;) spelade till lite innan 12, sen sov jag för jag va så trött.

Idag:
har jag inte gjort så mycket, sov, åt, the sims 3, åt mer + lite annat skoj. Orkar inte berätta ;) inlägget är ändå för långt.
Hade ingen tid att fota btw ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0