Och nu är det fredag, yääy !

tjuuba !
Försov mig ännu en gång (!) hur lyckas man ? Så skippade slöjden, då fick jag sova läääänge till, för slöjden börjar 8 och nästa börjar 10. Fick veta slyutbetyg i svenska, VG, eller egentligen VG+ fast det visas ju inte på betygen. men visste att jag skulle få det. på no:n hade vi klassmästerskap, sen stannade jag och fick veta mina betyg, fick VG i biologi, VG i fysik och G i kemi. På so:n fick jag veta mina betyg där också, fick VG i religion, VG i historia och VG i samhällskunskap, sen hade jag ju redan fårr VG i slutbetyg i geografi. eller snarare ett stakt VG+...! Då har jag alltså höjt mig i 6 ämnen hitills, eller vad jag vet just nu iaf. Efter det slutade vi, har inte gjort så mycket hemma.
Idag var jag också utsatt av killarna...louie skulle ta kort på mig men jag ville inte, då håller christoffer och te di mig så han ska ta foto men han lyckades aldrig haha ! jag är för staaark ;D sen höll richard på mycket idag också..både kul och jobbigt när de är så :P
Och nu är det fredag, yääy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0