En låång text om min helg, den som orkar läsa är duktig

Vid ca kvart över 3 tog jag,linnea,linnea,julia,johanna,bella och issa en buss från slussen, vi åkte till slutstationen. det tog mer än en timma. efter det tog vi en taxibåt ut till malin, det blåste som bara den på båten, det gick så fort. äälskar att åka båt :)

Malin bodde skit fint, ett hus med toa,stort kök,tv hörna,2 sovrum och lofft. sen ett annat hus där vi bodde, med 2 sovrum,en kök och ett stort rum där vi sov. de renoverade i det huset som vi sov i. Vi hade det skit härligt där ! solen steeekte hela tiden och alla hade roligt.

Det roligaste va när vi satte på bergsprängaren och dunkade massa musik ! hahaha då satte jag på mig en filt så jag såg ut som en nunna, och hanna gjorde en turban. så gjorde vi skit roliga danser och det va så jävla roligt ! "rolex" "real african diamonds" de som va där förstår ;) hahaha ! På kvällen åt vi mat och senare på kvällen satt vi i mörkret med ljus och filtar och sjöng medans bella spelade gitarr.

På natten va jag,linnea s,julia,malin och issa uppe. vi spelade in skit roliga filmer !! och sen kom jag på den smarta idén att vi skulle rita på de som sov, alltså linnea t,hanna och johanna. så jag och julia går till dem och börjar rita. först vaknar hanna av att vi bara står över henne. då säger julia "det är bara en dröm" då säger hon "okej" och somnar om ! hahaha skit kul. sen ritade julia ett harry potter ärr i hennes panna, hon skulle göra glasögon också, men hon reagerade hela tiden och vi ville inte väcka henne. Linnea t fick en frans mustach ! såg skit roligt ut ! men roligast va johanna, hon sov djupt så henne kunde julia måla mycket på. hon fick ett ögonbryn, en stooort svart hahah ! och sen en hitler mustach, asså hon såg sjuukt rolig ut ! Vi gick och la oss vid typ 5.

Nästa dag åt vi frukost och sen gick vi ner till berget och solade skit länge. en del badade och så dunkade vi såklart en massa härlig musik. Vi hoppade mycket studsmatta också. Sen började jag,hanna,julia och malin dansa skit roligt ! vi hade väsrta dansen, jag och hanna hade "nunna luva" gjort av tröjor. det va himla roligt ! Sen gick vi ut på en brygga längre bort och dansade till en scen från mamma mia och sen en annan rolig dans !

På kvällen va alla trötta, vi berättade spökhistorier, och sen va linnea t läskig ! hon berättade om en massa läskiga saker som hennes mormor eller farmor hade gjort. och hon ser tydligen andar...uuuh, det va läskigt. Då va alla lite rädda så vi började berätta roliga historier istället, mycket bättre !

Imorse åt vi brunch och sen packade vi, vid 12:20 kom båten, sen tog vi bussen hem. Innan bussen kom gick vi till en liten kiosk och handlade läsk och godis, de som va kvar sist såg jonas gardell och mark levengod, hus man nu stavar haha. sen har jag inte gjort så mycket idag, ganska skönt.

Jag är röööd hela jag, gör skit ont...men en riktigt rolig helg va det ! <3

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag var duktig! ;D

2009-06-29 @ 01:07:39
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/
Postat av: Louise

Du är alltid duktig ! :)

2009-06-29 @ 11:49:12
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0