090316

Igår:
Sov länge på morgonen och åt sendan lunch men la famille ! sen gjorde jag mig iordning för matchen med dam laget :) åkte dit ( skhlm hallen ) satt och kollade på a-lags matchen med malin och issa. linnéa spelade, och thilde å julia satt på bänken :P sen värmde vi upp och spelade match :) började segt men sen blev det en väldigt rolig match att spela :) gjorde 3 mål , yää ! sen hände det inte så mycket mer på dagen. tog det bara lugnt :) sen på kvällen kollade jag,pappa och simone på the shining på tv..den e ju helt psycho haha fattar typ ingenting :P sen gick jag typ å la mig tror jag..eller neej. jag kollade på tv till klockan 1, kunde verkligen inte sova "/ mådde inge bra heller..

Idag:
Mådde jag fortfarande dåligt så jag stannade hemma. somnade om och vaknade igen vid 12 och sen vid 1 av att mamma ringde. har bara legat i sängen och tittat på tv..haft det tråkigt. cayenne går runt och jamar utanför min dörr..vill ta in honom hit men det kan jag ju inte "/ hostar ganska mycket och är slemmig i halsen :P haha, usch vad äcklig tdet låter ! sen e jag förkyld också, för att toppa det liksom :P men nu ska jag logga in på msn, ska se om sara är inne. hon är ju också sjukling..pusshej

Kommentarer
Postat av: sara

hermis på överskriften :P

2009-03-16 @ 21:59:08
Postat av: Louise

va? jag kollade på nicoles sida och såg där..har inte sett på din haha

2009-03-17 @ 13:17:27
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0