090317

Sjuk idag igen.. "/ har hostat hela morgonen ! usch usch usch, så himla jobbigt ! så jag somnade om och vaknade vid 10, fast jag trodde att klockan var 4 (?) kändes jätte konstigt :P haha. sen vaknade jag igen vid typ 12 och då gick jag till vardagsrummet och satte på "min stora kärlek" på dvd :) så åt jag frukost och så..sitter fortfarande i vardagsrummet med täcke och ser på film.. :)

Träning ikväll men jag kan inte gå "/ kate får träna själv, men hon har inte nycklarna till hallen och förådet..e bara jag som har det. men ska försöka få tag på simone så at hon kan åka tidigare till hallen och ge kate nycklarna. aja, har inte mycke att berätta,,har i nte hänt någonting intressant idag :P

Pusshej "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0