090318

Idag mådde jag mycket bättre så jag gick till skolan :) hade först musik som jag trodde skulle bli roligt, men det va det inte :( haha. Sen hade vi lite andra tråkiga lektioner..på lunchrasten hade sara och jag lite roligt :) hahaha, va jäätte länge sen vi "snurrade" eller vad man nu säger ;D så vi skulle göra det ! när sara skulle gå upp på den där snurr saken så sprack hennes byxor !! haha :D sen körde vi kull i ljushallen !! hahaha, härligt med lite barnsligeheter ;) efter skolan gick sara och jag hem till henne och hämtade neo. vi gick med honom till liljeholmen. skulle till fruktparken, men vi träffade hennes farmor och hennes två systrar och gick till donken istället :) där bjöd hennes farmor oss på mat och glass :) hon är så himla gullig ! :D haha ! Sen åkte vi t-bana hem..så gick vi till skolgården där neo lekte lite. efter ett tag gick vi hem till sara och satt vid hennes dator :) kollade på lite bilder som somvanligt väcker en massa gamla minnen jag jag sååå vill tillbaka till !! ååh, killar med svart hår säger jag bara ;D saknar som faan !! "jag fick iaf en smäll innan jag sprang" haha, älska :D sen så gick jag hem efter ett tag..läste nån sida i svenska boken. ska ha läst 30 sidor tills imorgon -.- uusch ! aja, det har iaf hänt idag..inge mer att berätta ! Pusshej"




Kommentarer
Postat av: Fanny

hihi visst är dom snygga? :D <3

2009-03-18 @ 22:09:37
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0