090319

Ingenting intressant hände i skolan, inget värt att berätta iaf ;) efter skolan hämtade mamma och pappa mig, så åkte vi till huddinge sjukhus..där fick vi vänta i en halvtimme för mycket !! helt sjukt ju !! sen när vi fick gå in till doktorn tog det typ 2 minuter sen va det klar :P jag fick kolla längden och vikten å sen fick jag se på röntgen bilder på min rygg rad. shiiiet va sne den såg ut :O men han sa att den bara va jätte lite sne :P å det va sköönt som fan, för då behöver jag inte behandlas på något sätt :D jag blev så deperimerad av att tänka på om jag skulle behöva behandlas på nåt sätt men det slipper jag :D jippii ! ska äta strax, sen bär det av till träningen. men vet inte hur mcyket jag kommer kunna träna, hostar fortfarande ganska så mycket "/ aja, imorgon är det härliga fradag !! <3 veckorna går helt sjukt fort :O jätte skönt ju,,usch jag måste köpa jeans nu ! mina är så himla trasiga ;D nej nu ska jag inte spendera mer tid på det här..ändå ingen som läser :D haha ! pusshej"


Våren är här och jag blir glad !


Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag läser :D

Men åhh vad bra att du slipper behandling :D

2009-03-19 @ 20:06:58
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/
Postat av: Louise

jaa verkligen ! är super glad :D

2009-03-19 @ 22:36:59
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0