090322

Igår :
Vid typ klockan 6 åkte simone och jag till nåt ställe, hon lekte fotograf och jag skulle va me på bilderna. va kaallt ! fotade en massa, sen åkte vi till liljeholmen, träffade en kille sen åkte vi hem å åt. sen på kvällen följde jag med simone ut och träffade lite folk. vi gick runt i åsen och gjorde inte så mycket. haha tråkiga människor, förutom en kille haha han va as rolig :D sen gick vi upp i typ en skog på nåt verg där dem hade en massa saker så gjorde dem en brasa och eldade :P haha. efter ett tag åkte vi t-bana hem.

Idag:
Gick upp vid klockan 9, åkte hem till tobbe för att ge katterna mat ( han va inte hemma ) cayenne mådde bra som vanligt med corino verkade jätte rädd och deprimerad "/ tycker synd om henne..hon låg under täcket och gömde sig. sen när man höll i henne låg hon alldreles stilla och gjorde bara jätte långsamma rörelser, absolut inte som hon brukar :( e nog bara för att hon e hos tobbe, vet inte vart hon e...sen åkte vi till farsta och åt, sen till hallen och spelade match. i halvlek åkte mamma,pappa och farmor till simone för att kolla på hennes match, då åkte jag hem med malin sen. började plugga till hkk provet imorgon, kommer inte kunna nånting typ "/ Sen gick vi ut och åt på resturang, sen fortsatte jag med pluggandet -.-

Imorgon ska vi på föreläsning om reklam, sen e det vanliga lektioner efter lunch. Efter skolan ska jag åka direkt in till stan och möta simone. Ska gå där lite innan träningen för vi ska ha visning på lägenheten imorgon också så då får jag inte va hemma :P sen ska jag åka direkt till träningen. Så ser det ut :P

Just det ! jag har typ 1000 läxor och prov nästa vecka ( !! ) kommer dö på riktigt !! Nej nu ska jag nog sova, är lite trötter, godnatt barn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0