090324

I skolan hände inte så mycket , målade på bilden, blev väldigt fint :) Sen va jag på bilden på lunchen, målade mera och så fick jag färg på mig vita tröja !! :( som jag btw köpte igår >:( sen på idrotten stannade jag kvar i skolan och jobbade med so istället. efter ett tag kom franko och kevin :P satt med dem och fick godis av kevin :P sen skulle jag gå hem, då träffade jag ludde och sigge på skolgården. haha, dem lekte med den där linbanan ;D såg as roligt ut !! Sen gick vi..dem skulle till västertorp igen och jag gick hem. eller gick till vivo och köpte choklad först ;) nu sitter jag på ma chambre och ser på vänner. ska gå till tp om typ 20-25 minuter. har endel jag vill kolla på datorn så ciao :)

Just det ! va i stad igår med syster och köpte två böcker till mamma som fyler år imorgon (våffeldagen) en blå högkjol, fast den sat inte så bra idag :P haha, får se om jag ska ha kvar den. sen köpte jag en vit/svart randig tröja som har små röda fläckar av färg nu "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0