090326

Försov mig lite, men hann fixa mig iaf. hände väl ingenting speciellt i skolan (?) kommer faktiskt inte ihåg :P slutar tidigt på torsdagar, men va på läxhjälp och gjorde bild provet. haha nästan alla som gjorde bildprovet fuskade :P satt längst bak så såg alla ;) provet gick iaf bra, efter det gick jag hem..gjorde nudlar och kollade på kläder från asos.com, så himla dyrt ! man beställer från nätet, tror att det är från något annat land för priserna står i pund. hittade två jätte fina klänningar men den ena kostar lite mer än 400 kr och den andra lite mer än 300 kr. vet inte om jag vill spendera 700 spänn på två klänningar "/ fast dem är suuper söta :) Får se hur jag ska göra, för jag vill verkligen ha dem "/

Började göra mig i ordning för ett tag sen, trodde att jag började träningen vid klockan 6 som vanligt. men så kom jag på att jag börjar kvart i 7 ! sköönt som fan :) Dags att göra annat skit på datorn, Pusshej"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0