090327

Försov mig som vanligt nu för tiden :S men jag hann till skolan iaf. hade so som sista lektion, hade skrivit klart mi ntext så jag kollade på asos.com när inte christoffer såg mig :P sen gick jag till bibloteket där en massa satt å läste i so boken. gav massage till ted å han lovade att ge mig nästa vecka :P haha, sen la jag in lite gamla bilder från 6:an när vi va på gottland på klassresa :D efter det gick vi hem. efter en kort stund pkte jag,sara, amanda och rebecca in till stan. köpte ett par solglasögon, tappade ju bort mina på kanarieöarna "/ så löpte jag likadana jeanstights som jag har fast ljusa :) har lagt in en bild på dem på ett tidigare inlägg ( från gina ) jätte fina :) sen åkte vi hem efter ett tag, uuuuusch fyfan för äcklig jävla snö !! vädret växlar för mycket, ge mig vår istället !

När jag kom hem åt jag, sen har jag bara suttit på mitt rum och kollat på tv. är trööött :P aja, bajsbajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0