090328

Vaknade sent idag, jätte skönt :) satte mig vid datorn en liten stund och försökte börja med hkk läxan men jag gjorde bara jätte lite, så det får bli imorgon :P sen städade jag. sminkade mig efter det och sen kom jag på att jag behövde tvätta håret. så jag gjorde det..sen fixade jag håret. efter ett tag kom mormor och co ;P vi åt och kollade på bilder från kanarieöarna. sen spelade jag noah och emmy spel :P efter dem åkte hem så gjorde ja ginte så mycket..

Just nu ser jag lite halvt på tv. dricker pepsi max och äter chips å dipp :) gott gott. snart är det earth hour, mys pys :P Imorgon är det match i skärholmshallen, den sista :) efter det är det tränings uppehåll i 3 veckor :D JUST DET !! måste ju skriva brev till alla föräldrar i vårat knatte lag, shiiiet har inte börjat än :P aja, det får bli senare för nu orkar jag inte ;D heejdå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0