090329

Spelade den sista handbollsmatchen idag. jag fick två minuter för ingenting ! :O helt sjukt ! jag puttade en tjej ( iiiinte hårt alls ! ) så slängde hon sig as tydligt :P då fick jag två minuter, haha konstig domare :P sen efter matchen fick vi mackor, frukt och bullar för annars skulle cafét få slänga alls :P sen åkte vi hem, jag duscha och sen kom morfar och co + farmor. vi åt jätte goda mackor och tårta :) sen skulle vi skjutsa hem farmor. då åkte vi till vår lägenhet och kollade in genom fönstret :P är ju fortfarande inte färdigbyggt än så man såg inte så mycket :P sen åkte vi hem igen. jag började med hkk läxan, är nästan klar :) sen åt vi ( vid typ klockan 9 ) :P och sen fortsatte jag med hkk... :P

Skit skola imorgon..orkar inte :P som vanligt då da ;)
 
Ser en aning konstigt ut med kjolen så högt upp men skit samma ;D
 
Och så här vacker kan man se ut om man heter corino och precis har badat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0