090331

Idag gjorde jag muntliga nationella i matte, va nervöös, trodde att det skulel gå as dåligt :P MEN JAG FICK MVG !! :D wooho !! happyhappy :3 så fick jag tillbaka bild provet, fick VG, några poäng från MVG :P Sen när vi skulle till idrotten gick jag och linn dit, sen skulle vi gå promenad till skolan och sen tillbaka till hallen. efter det gick jag hem igen så jag har as ont i benen :P har gått så mycket ! På vägen till hallen ringde mamma och sa att hon hade köpt en balklänning till mig :) hon sa att det va ganska lik den jag ville beställa ( fast det va den inte ) haha ;) men den är fin ändå ! :D jag tror att jag ska ha den på balen iaf :)




Just det !! när jag kom hem från skolan så såg jag att min dörr stod öppen ( den måste alltid va stängd för mina katten får inte komma in dit ) men den va iaf öppen, då gick jag in och kollade. det va jord på golvet ! när jag kollade lie till så såg jag att mina körpapper låg i hörnet av mitt rum. och där hade dem kissat !! haha :D toalett dörren hade vart stängd så dem kissade på mitt rum !! hahaha :D fyfan va äckligt ! :P sen åkte jag till träningen och tränade..gick väl bra, men jag börjar bli så frustrerad på dem ;D haha ! orkar inte berätta resten som hände idag ;P ska kolla på tv, Tjulululu"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0