11 mars 2009

Gick till skolan 1 hel timme tidigare !! jag och nellie skulle göra våran låt på musiken..det gick bra och den blir ganska rolig ;D vi gjorde ganska så mycket, fast vi har inte spelat in så mycket :P sen efter skolan gjorde jag inte så mycket tror jag...suttit hemma och kollat på en massa kläder på internet. jag måste åka till stan ! jag blir galeeen ! :P jaa..ingenting speciellt hände idag, eller jo :P rebecca skulle slänga sin påse över mitt huvud ;P men hon träffade mitt bakhuvud så hade hon nåt hårt i botten som gjorde AS ont :P hahaha ! åt vatten melon nyss, sååå gott !! va länge sen jag åt det :P och jag säger bara UUUUUUSCH till snön !!!! Det är för fan mars och det är jätte mycket snö ! >:( jag vill ha vår nu, inte vinter ! Imorgon blir det träningsmatch :) vi ska tydligen möte boltons 95 killar :P haha låter konstigt ! 93 tjejer mot 95 killar ...hmm får se hur det går :) ska bli roligt ! så blir det ingen träning på fredag heller ! jaaa, skönt att va ledig på en fredag liksom :P aja..nu ska jag leta mera kläder igen ;D heejdå <3

Här är mitt söta ankare igeen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0