13 mars 2009 = fredag den trettonde ;D

Igår :
Efter skolan hade jag träning. fast vi hade träningsmatch mot boltons pojkar 95 ;) va as roligt , men det jag inte visste va att dem va stockholms bästa handbollslag och en utav sveriges bästa ;D hahaha ! men matchen slutade iaf 32-20 till den ;P men ändå bra med tanke på att dem va riktigt bra :) vi spelade 3 x 20, spelade endel, eller ganska mycket,,gjorde ett mål :P aja det va rooligt iaf ! :D

Idag :
Vaknade med världens halsont ! eller kan man säga så?? :P haha, jag hade iaf jävligt ont i halsen ;P hade först slöjd i skolan, sen nationella :P hade läsförståelse i 80 minuter. efter det va det rast på en halvtimme. haha då gick typ alla till matsalen å tog mackor och sånt :P även jag ;) sen satt rebecca, sara och jag i soffan och tog det lugnt :) efter det hade vi hörförståelse i kanske 1 h, kommer inte riktigt ihåg :P sen satt rebecca och jag i soffan och lyssnade på musik, va jätte skönt ! hela dagen har jag mått dåligt "/ jätte ont i halsen och mått illa :( jobbigt, men nu mår jag bättre ;P efter skolan gick jag hem och höll precis på att somna då bert ringde och sa att jag va kallad till matchen på lördag och till damlags matchen på söndag :) sen gick jag till sara och vi kollade på en massa gamla bilder :D haha as kul att kolla på gamla bilder :D shit vårat hår ! omg, vad jag såg ut :S pinsamt ju :P haha ! sen kom amanda och rebecca. vi kollade på bilder igen ;P och sen gick amanda hem. då sminkade sara rebecca och jag lockade hennes hår :) hon blev fin fin ! sen skulle jag hem och äta..så nu sitter jag på mitt rum och smsar med lite folk ;) aja, dags att gå..baaj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0