2 mars 2009

Kör imorse, va ganska tråkigt..fast lite roligt va det ju :P haha satt och skrattade åt en massa folk ;P dem va så roliga. Sen va det matte, sen engelska. lunch..sen va det roligt på rasten och när sara och jag skulle gå från matsalen så stannade vi och kollade på en massa jätteroliga foton ! hahaha :D sen skulle vi ha språk men alla 9:or skulle till aulan och lyssna på en föreläsning om andra världskrigen. det va en gubbe där som hade varit med om den, haha han var jätte rolig :D sa en massa roliga saker. hahaha just det ! han gjorde något jätte roligt som sara och jag satt å skrattade åt jätte länge :D alla satt tysta och lyssnade så satt vi där och skrattade ;D efter det slutade vi, skulle egentligen ha hkk men vi hade endå bara 20 minuter kvar på lektionen så man fick gå hem :P hemma fick jag reda på att när vi flyttar ( om ca 4 månader ) så kommer inte våra katter att få följa med :'( jag dööööör !! för jag är allergisk ( fast än jag inte märker av något när jag är med dem :S ) och så är tydligen mamma också det...Men jag vägrar att sälja dem !! det går ju inte...aja, det löser sig, eller det måste lösa sig ! :P just nu sitter jag och kollar på sex and the city och äter, ska åka till träningen om ca 50 minuter..men orkar inte :P är så trött..Nej nu måste jag hinna kolla igenom en massa andra saker på datorn innan jag ska göra mig iordning ;P Ha det braa för det ska jag ha ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0