21:24

Kom hem från bion för typ 30 minuter sen, då åt jag sen har jag inte gjort så mycke mer..

Åkte till t-centralen där jag mötte ullis mid typ halv 5. då gick vi till sergel och köpte biljetter. sen gick vi till h&m, där prövade jag ett par jätte fina klackskor ( som jag har lagt in bild på förut ) men dem fanns bara i storlek 37, 40 och 41 "/ hittar aldrig min storlek på h&m ! så irriterande :P sen gick vi till gina, där köpte jag ett par jeanstights och prövade en söt stor randig tröja, men jag köpte den aldrig :P sen när vi skulle gå så hittade jag en kjol som jag vill ha, men jag orkade inte pröva den ;P asså jag hittar alltid en massa kläder på internet, men sen hittar jag dem inte i affären :S as jobbigt ! :P
sen skulle vi gå till donken men jag ville gå in lite snabbt på wedins och då hittade jag en fin väska som jag köpte :D jag hittar aldrig väskor som jag vill ha, men äntligen :D sen gick vi till donken, ullis åt men jag drack bara milkshake, va inte alls hungrig. efter det gick vi till pressbyrån och köpte godis och drick till bion. Filmen va bra :) orkar inte berätta om den ;D haha, pusshej"

 Wedins - 299 :-
 Väldigt dålig bild på tightsen, Gina tricot - 199 :- 179 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0